Datum: 10 juni 2023.
Starttijd:
vanaf 8:30h mogelijkheid in te schrijven/starten.
Kosten: Inschrijving €10.
Vertrek: Cafe Dorgelo, Europaweg 93, 7761 AB Schoonebeek.

Afstand:
Afhankelijk hoe, en hoeveel motorclubs je gaat bezoeken.
Via routes die we jullie kunnen aanbieden zijn de keuzes:

150km
(kortste route, 7 clubs)
254km
(route langs 10 clubs)
322km
(route langs 12 clubs)
335km
(route langs alle 13 clubs)

• Dit jaar is de pokerrun op zaterdag 10 juni. Het zal dan de 10e keer zijn dat deze toerrit voor het goede doel verreden wordt.
    De goede doelen voor de Pokerrun van 2023: Stichting Kinderkamp zuid-oost Drenthe en het 2e goede doel: Stichting Actief Samenleven.
    De Pokerrun is een toerrit die gaat door Drenthe, Friesland, Flevoland, Overijssel. De rit gaat van motorclub naar motorclub.Bij elke stop- of startplaats krijgt de motorrijder een speelkaart in een gesloten envelop die pas in Hoogeveen bij de finish wordt opengemaakt door een deskundig team van gewiekste pokeraars.
    Iedereen mag meedoen, jong en oud, in groepsverband of solo, zijspannen en trikes. Je hoeft dus niet bij een motorclub aangesloten te zijn.
    Starten kan vanaf 08:30h bij 1 van de organiserende clubs (zie startplaatsen). Finishen kan tot 17:30 bij MC Motorhead in Hoogeveen.
    Lees hier alle spelregels.
  • Hier vind je de 13 motorclubs die op Zaterdag 10 Juni 2023 meedoen aan de Pokerrun_2023.
    Je hoeft natuurlijk niet de langste route te kiezen, de kortste volstaat ook…
    Je kunt natuurlijk van locatie naar locatie rijden zonder route, maar wat is er leuker om er een touristische route van te maken?
    Hiernaast vind je de bestanden voor de 2 meest gangbare navigatie-systemen van dit moment.
    Cafe Dorgelo in Schoonebeek is als eerste punt aan de beurt, let dus op dat je dit niet als laatste neemt omdat je de enveloppen die je onderweg ontvangt, in Hoogeveen moet inleveren (=eindpunt). Dit moet voor 17:30h zijn! Vanaf Hoogeveen kun je dan kiezen om de snelste route naar huis terug te nemen, dat staat niet in de aangeboden routes opgenomen.

Adressen voor onderweg als je de verschillende clubs rechstreeks wil aanrijden en niet een vooraf geplande route wilt volgen:

• Motorclub Schoonebeek
    Cafe Dorgelo, Europaweg 93, Schoonebeek