Toercompetitie

Aan het begin van ieder jaar start ook een competitie voor ieder lid van onze club. Bij iedere rit, die dit jaar door de club wordt georganiseerd, zijn punten te verdienen.

Gewoonlijk levert het meerijden aan een rit 1 punt op,
maar er zijn ook ritten die wat meer vergen en daarom meer punten opleveren.

Wie, aan het eind van het seizoen, de meeste punten heeft vergaard, krijgt tijdens de feestavond in november, een leuke prijs.

Hieronder de huidige stand of download de volledige competitiestand in PDF.

Plaats Naam Punten
1 Roland, Gerrie, Lenie, Robin, Guido, Harry, Dawid, Leo, Erik, Henk-Jan, René 2
2 Siem, Marjo, Wim, Bert, Raymond, Peter 1
3

(Na overleg in het bestuur blijkt dat we nog de oude puntentelling die het vorige bestuur had ingevoerd hanteren. Daardoor krijgen rijders met een motorrijbewijs, die ook lid zijn zijn van de MCS, ook punten als ze achterop meerijden.

Eerstvolgende activiteit

De eerstvolgende activiteit die door de motorclub Schoonebeek zelf georganiseerd wordt, is de op 5 mei.

Social media

Actueel

Kijk onder Motorroutes voor de laatste informatie. Onder Foto's staan de meest recente foto's.