Kom bij de motorclub

Heb je interesse om lid te worden? Je bent van harte welkom om een keer vrijblijvend mee te rijden om te kijken of je het leuk vind.

Het lidmaatschap kost € 42,- per kalenderjaar.

Voor dat bedrag krijg je vóór elke rit een kop koffie, rijd je gratis mee met de avond motor 4 daagse en heb je aan het eind van het seizoen een gezellige feestavond!

Heb je al besloten dat je lid wilt worden van onze gezellige motorclub? Leuk! Welkom! Lees hieronder verder hoe je dat kunt regelen:

Om lid te worden is het volgende nodig:

• Stap 1: Download dit formulier.
  • Stap 2: Print het formulier.
  • Stap 3: Vul het formulier volledig in en zet een handtekening.
  • Stap 4: Scan of maak een foto van het ingevulde en ondertekende formulier.
  • Stap 5: Mail de scan of de foto naar ons e-mailadres: info@motorclubschoonebeek.nl

Als je het inschrijfformulier invult, ondertekent en naar ons opstuurt, ga je akkoord met onze privacy verklaring.

Eerstvolgende activiteit

De eerstvolgende activiteit die door de motorclub Schoonebeek zelf georganiseerd wordt, is de op 5 mei.

Social media

Actueel

Kijk onder Motorroutes voor de laatste informatie. Onder Foto's staan de meest recente foto's.