In memoriam

Gewaardeerde motorvrienden die onze club helaas ontvallen zijn.

Jan Elzing – 61 jaar

Overleden 23 febr 2009

Met het overlijden van Jan verliezen we onze vrolijke en energieke sterke man die jaren achtereen de spil van onze club was.

Door zijn inzet, het maakte niet uit of het nu het organiseren was van het jaarlijkse feest bij hem in de schuur, het uitzetten en voorrijden van een toertocht of het meenemen van de boomstam voor het spiekersloan naar de feestavond, is onze motorclub altijd een actieve club geweest en gebleven.

Van zijn werk op weg naar huis, werd Jan getroffen door een hartstilstand. Met Jan verliezen we het ‘hart’ van de motorclub. We zullen hem enorm missen..!!

Jan Eisen – 40 jaar

Overleden 11 maart 2008

Met diepe verslagenheid geeft het bestuur te kennen, dat Jan Eisen aan een hartstilstand is overleden.

Hoewel Jan de laatste jaren niet meer meereed, was hij op de ledenvergaderingen nog wel eens aanwezig. Jan zal in onze gedachten blijven, in het bijzonder, door zijn in het verleden  bezemwagen –  praktijken.

Jan, een trucker en motorman die we ons blijven herinneren..!!

René Pat – 37 jaar

Overleden 3 febr 2007

Plotseling overleed op zaterdag 3 februari op de leeftijd van 37 jaar: René Pat.

Samen met een paar van zijn vrienden werd René in 1997 lid van de motorclub. Rond die periode heeft hij met een paar ritten meegereden maar een doorgewinterde rijder werd hij niet. Ondanks dat zijn kameraden het lidmaatschap al lang hadden opgezegd bleef René ongemerkt toch lid.
Daardoor zullen velen van jullie René op een andere wijze hebben gekend dan als motorrijder en lid van onze motorclub.

Wij wensen zijn vriendin, haar kinderen, ouders en overige familie heel veel sterkte toe in de komende tijd.

Jan Schoonbeek – 42 jaar

Overleden 24 okt 2006

Diep geschokt waren wij toen nauwelijks twee maanden na het overlijden van zijn zwager Roelof ons zeer gewaardeerde lid Jan Schoonbeek door een hartstilstand overleed.

Juist aan hem en zijn echtgenote Marianne hadden Marleen en haar kinderen veel steun gehad. Hoewel Jan door andere drukke bezigheden niet altijd meereed met de toertochten, toonde hij door zijn aanwezigheid bij de ledenvergaderingen en zijn spontane deelname aan bijv. de kascontrole zijn betrokkenheid bij de club.  Aan de jaarlijkse avondvierdaagse nam Jan, als hij in de gelegenheid was, altijd met veel enthousiasme deel, vaak samen met zijn zwager Roelof.

Een gezonde dosis humor was hem niet vreemd.
Jan, een man die we ons blijvend zullen herinneren..!!

Roelof Prins – 41 jaar

Overleden 4 sept 2006

Op 4 september 2006 overleed veel te jong ons zeer gewaardeerde lid Roelof Prins.

Samen met zijn echtgenote en huidige voorzitster Marleen was Roelof vanaf de oprichting lid van onze club. Als enig zijspanrijder bij onze club werd Roelof’s aanwezigheid bij vele toertochten nog eens extra benadrukt omdat zijn kinderen die vaak meereden in de ‘bak’ minstens zo enthousiast waren als Roelof zelf. Toertochten uitzetten voor de club deed hij met veel plezier en gedrevenheid. De jaarlijkse avondvierdaagse was voor Roelof en zijn gezin niet weg te denken en bijna altijd reed hij als voorrijder mee. De laatste jaren speelde zijn gezondheid hem parten, maar ondanks dat bleef Roelof positief in het leven staan.

Roelof, een jongen met veel gevoel voor humor. We zullen hem niet vergeten..!!

Harry Stoffers – 58 jaar

Overleden 25 dec 2005

Op 1e kerstdag 2005 overleed plotseling aan de gevolgen van een hartstilstand ons zeer gewaardeerde lid Harry Stoffers.

Voor Harry stond de motor en bijna alles wat daarmee te maken had in het middenpunt van zijn leven. Als mede-oprichter en bestuurslid gedurende de eerste jaren van onze club heeft Harry zijn deel bijgedragen.
Met Harry verloor onze club een markante en prettige persoonlijkheid; een motorrijder en bovenal groot toerist in hart en nieren.

Harry, een man die leefde op zijn eigen manier; een persoon die je niet zult vergeten..!!